יום ראשון, 3 בפברואר 2013

בס"ד    אינטרקום לבית

חוזרים מעוד יום עבודה מתיש ושוחק וכל מה שרוצים זה לנוח אך מישהו בלתי צפוי מחליט באופן קבוע להופיע על מפתן ביתכם? אנשים בעלי טאקט שלא מעוניינים להביך או לבייש מישהו שבא לבקר אתכם ופשוט לגרש אותו? סביר להניח שאתם בסדר גמור, אך אין להתעלם מכך שאתם בסיטואציה לא נוחה ועל-מנת שתוכלו להימנע ממנה לחלוטין – כל שתצטרכו לעשות הוא להתקין אינטרקום לבית. המכשיר הקטן והגאוני הזה שגם לא עולה יותר מדי כסף, יאפשר לכם לבנות מערך בקרה של מי בא ומי נכנס למפתן ביתכם ומי בכלל יכול לדפוק לכם על הדלת. כך, לא תמצאו את עצמכם מופתעים או כמו שאומרים "עם המכנסיים למטה" ובמידה ואתם רוצים שקט ושלווה תוכלו לקבל אותם במלואם. הפרטיות שלכם היא הדבר הראשון שהבית שלכם צריך לייצג עבורכם וכל עוד המצב הזה לא מתממש במלואו, הבית לא מספיק ביתי עבורכם ויש לשנות את זה בהקדם על ידי טכנאי אינטרקום.

שילוב אינטרקום לבית מסייע רבות במניעת פריצות וגנבות
מלבד כל נושא הפרטיות, אינטרקום לבית מסייע גם בשימור הבית כנגד גנבות ופריצות. אם הגנב מגיע עד לאזור של ביתכם ומעוניין להיכנס אליו ולפרוץ את הדלת, הוא יצטרך לעבור קודם לכן שער מברזל שמאובטח ברמות הגבוהות ביותר. גם אם אותו גנב או פורץ מסוגל לעשות זאת, ברגע שהוא יראה שהבית מאובטח ככה הוא מן הסתם ימנע מלפרוץ אליו וימשיך לקורבן הבא. התקנת אינטרקום לבית מסייעת בצורה חד משמעית למנוע גנבות ופריצות לבתים שמתקינים בהם את המכשיר על ידי טכנאי אינטרקום.

אינטרקום לבית – כיצד זה בדיוק עובד?
אז איך המכשיר הגאוני הזה עובד בעצם? מצד אחד של המכשיר ישנו את השער האלקטרוני שמחובר לזמזם לחיץ אותו אדם מבחוץ יוכלו ללחוץ וכתוצאה מכך אתם בבית תקבלו צלצול למכשיר שממוקם ומותקן אצלכם. לאחר שהצלצול מושמע, תוכלו לבחור האם להרים את השפופרת שאצלכם בתוך הבית או לא. היום ישנם גם מכשירי אינטרקום לבית שמשלבים בתוכם גם מצלמות אבטחה המאפשרות מלבד המימד הווקאלי, גם מימד חזותי לעניין וכך תוכלו לבחור האם להימנע בכלל מלהרים את השפופרת ולקבל פרטיות מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה