יום שישי, 26 ביוני 2015

טכנאי אזעקות,טכנאי אינטרקום, תיקון אזעקה לבית, תיקון אינטרקום לשער,

בס"ד

ענק המיגון והתקשורת זוכה לדירוג 9.8 אמינות שירות מכירה ומחיר ברישיון משרד המשפטים.
   סרטון של טכנאי אזעקות וטכנאי אינטרקום מענק המיגון והתקשורת.

אינטרקום לשער, לשליטה מלאה בביטחון בבית
אינטרקום לשער הוא מכשיר דמוי טלפון המותקן לרוב על שערים של בתים פרטיים, מפעלים או עסקים אחרים. על האינטרקום מותקנת מערכת לחצנים אשר שולטת על פתיחת דלת הכניסה. הכניסה באמצעות אינטרקום לשער מתאפשרת בשתי אופציות:


  • מבקר קבוע, או בן בית אשר מגיע, מכיר את צירוף הקוד אשר מאפשר את פתיחתו של השער.
  • האופציה השניה היא שכאשר מגיע אורח, ספק או לקוח הוא לוחץ על כפתור הממוקם באופן בולט על האינטרקום, והמכשיר המותקן בתוך הבית או בבית העסק מצלצל ומתריע על כך שמישהו הגיע. מי שמצוי בתוך המבנה יכול לבחור לפתוח את השער בלחיצה על כפתור, או להרים את שפורפרת האינטרקום, לשוחח עם העומד בשער, ולהחליט אם להכניסו.
  • שרות בענק המיגון והתקשורת למערכות אזעקה  פימה פרדוקס ויסוניק עורב ודי אס סי כולל טכנאי תיקון והתקנת מערכת אזעקה לבית. כמו כן שירותי תיקון אינטרקום וטכנאי אינטרקום פאלווינטק פרמקס תאדור וידקס לוגיפון ועוד... אוזורי שירות שירות טכנאי אזעקות רחובות נס ציונה ראשון לציון רמת שרון גדרה הרצליה כולל סוללת למערכת אזעקה ומצברים בבאר יעקב ראשון לציון תל אביב יבנה גן יבנה טכנאי אזעקות ותיקון אזעקות לבית.. אינטרקום לשער קודן לדלת מנעול חשמלי אינטרקום לשער תיקון אינטרקום לבניין . נס ציונה רחובות ראשון לציון הרצליה רמת שרון תל אביב כול אישור תקינות למערכת אזעקה מאושר בחברות הביטוח.נשמח לתת שירות
  •  
כיצד תבחרו אינטרקום לשער המתאים ביותר בעבורכם?
אינטרקום לשער מגיע במגוון רחב של סוגים, כאשר כל סוג מתומחר באופן שונה. אם כך, כיצד תוכלו לבחור את האינטרקום המתאים לכם ביותר?

  • לפני שאתם בוחרים באינטרקום לשער העונה על הצרכים שלכם חשוב שתכירו את הסוגים השונים של מערכת האינטרקום שביכולתכם לרכוש. מערכת אינטרקום לשער מגיעה עם שלוש תוספות שונות: מערכת אינטרקום בתוספת של מצלמה, המאפשרת לקבל תמונה ברורה על מי שמצוי בשער, בערכת אינטרקום המשולבת בקודן, כאשר מי שמכיר את הקוד רשאי להכנס, ומי שלא מכיר את הקוד נאלץ ללחוץ על כפתור על מנת שיפתחו לו, ומערכת אינטרקום המשלבת אמצעים ביומטריים מתקדמים, כאשר השער נפתח רק כאשר האינטרקום מזהה את טביעת האצבע של המבקש להכנס. עליכם להחליט על רמת ההגנה שברצונכם לספק לבית או למבנה של העסק, וכך להחליט באיזו מערכת של אינטרקום לשער אתם מעוניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה