יום ראשון, 17 בפברואר 2013

טכנאי אזעקות, לבית


בס"ד  אזעקה לבית

ביתנו הוא משכננו וכיאה למקום שמוגדר כמשכננו, עלינו להגן עליו מכל משמר. לא נוכל ליהנות מהשלווה המתקבלת כתוצאה משהייה בבית ולהצליח להרגיש בו נינוחים באמת אם לא נדאג שמערך האבטחה השורר במקום נחשב ברמה גבוהה. עלינו למגן את הבית באמצעות התקנת מערכת אזעקה לבית שתסייע לנו לאתר פורצים ולחסום את היכולת שלהם לבצע את זממם. אם אתם מתלבטים האם להתקין אזעקה לבית על ידי טכנאי אזעקות או לחסוך בנושא הזה, הרי שאין פה פשרות. אזעקה לבית היא מוצר הכרחי לכל אדם שדואג לקרובים אליו ולרכושו, ובמידה ותחסכו על העניין, אל תתפלאו אם לאחר מכן תגלו שעשיתם טעות גדולה וכמות הרכוש והממון שנשדדו כתוצאה מפרצת האבטחה שקיימת בבית נטול אזעקה הייתה הרבה יותר גבוהה מזו שהייתם צריכים להשקיע על אזעקה.

מערכת אזעקה לבית תחסום כל ניסיון פריצה כמעט בוודאות
אם ננתח מצב שבו פושע מגיע לביתכם ומנסה לפרוץ אליו ונעמוד על כל מיני אפשרויות שעלולות להתרחש בזירת הפשע בזמן שהוא מתרחש, הרי שבכל מצב ניתן להאמין שאזעקה לבית תעשה את העבודה. במקרה הראשון, יזהה הפושע כבר בתחילת הדרך את האזעקה – הכי סביר להניח שכתוצאה מכך הוא ימנע מלהמשיך לפרוץ לבית כיוון שיחשוש מהפתעות נוספות שמצפות לו בפנים או להדליק בטעות את האזעקה עצמה. התרחיש השני הוא מצב שבו הפורץ לא זיהה את האזעקה, פרץ לבית והאזעקה התחילה לפעול – במקרה הזה כמעט תמיד ינוס כל פושע על נפשו וישאיר את הבית ללא כל פגע. במידה והוא בכל זאת פושע מהסוג המשוגע ובזמן שהאזעקה פועלת ינסה להשתיק אותה או פשוט להמשיך הלאה ולנסות להספיק לשדוד – הרי שלכם בינתיים יהיה פרק זמן רחב להזעיק את המשטרה או כל גורם אכיפה אחר ולתפוס את הפושע. מה גם שהאזעקה כל-כך חזקה שגם אם אתם עצמכם אינכם בבית, סביר להניח שהשכנים כבר יזעיקו אתכם.

אזעקה לבית לבטיחות הרכוש והנפש
לא רק הרכוש שנמצא בבית עומד על הפרק בשעת פריצה, גם מצב אפשרי שבו שוהים הדיירים בבית בזמן הפריצה יכול להתממש ואז ישנה סכנה שהגורם המסוכן ינסה לפגוע בהם פיזית, שלא לדבר על השריטה הנפשית שדבר כזה יכול לגרום לה. אם אתם באמת ובתמים דואגים למשפחתכם או לרכושכם – הרי שעליכם לא לחשוב פעמיים וללכת לרכוש עוד היום אזעקה לבית על ידי טכנאי אזעקות מוסמך. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה