יום חמישי, 12 במרץ 2015

אזעקה לבית פרטי 0522906771 רחובות נס ציונה שירות טכנאי מתקין

בס"ד ענק המיגון והתקשורת שירות מלא לאזעקה לבית כולל תיקון אזעקות לבית טכנאי אזעקות לבית טכנאי אינטרקום מרכזיות טלפון מצלמות טכנאי מצלמות אבטחה. ברחובות נס ציונה ראשון לציון רמת השרון הוד השרון הרצליה יבנה גדרה אשדוד.ה
חייגן – החייגן תפקידו במערכת האזעקה הקווית לא פחות מתפקיד הגלאים,שכן הגלאים מאתרים אדם לא רצוי בביתנו והחייגן מתריע אותנו באמצעות חיוג למספר מספרים השמורים לו בזיכרון בעת הפריצה לבית.
ובאמצעותו אנו והאנשים הנוספים שמספרם מחויט בזיכרון החייגן  על כניסתו של פורץ בלתי רצוי לביתנו.
חשוב להבין!
תפקידה של מערכת האזעקה לבית הוא להתריע על פריצה ולכן חשוב שיהיה גם אמצעי התרעה מחוץ לבית שיגרום לפורץ להבין שהבית ממוגן ושמישהו כבר יודע כי נכנס לבית .
מומלץ ביותר על מנת לקבל מערכת אזעקה אפקטיבית ואמינה במיוחד בבתים פרטיים הוא למגן גם ובעיקר את המרחב החיצוני והפנימי של הבית.
מיקום נכון של מרכיבי המערכת במרחב והתאמה נכונה של הגלאים הם אלו,שיקבעו את היעילות והאפקטיביות של מערכת האזעקה.מערכת אזעקה אלחוטית:  מערכות אזעקה אלחוטיות הן המומחיות שלנו הן הכי אפקטיביות ויעילות בבתים פרטיים .
מערכות האזעקה האלחוטיות בנויות מ:
1.מקלט אלחוטי
2.יציאות לחייגן לטלפונים ולצופרים הבנויות בצורת לוח מקשים או חייגן.
3.גלאים אלחוטיים .
כאשר אנו בוחרים להתקין מערכת אזעקה אלחוטית אין לנו כל צורך לבצע תכנונים מראש או הכנות כגון חפירת תעלות היא פועלת ללא כבלים וסיבוכים, ניתן להתקין את המערכת גם כאשר  אנו כבר גרים בתוכו.
אך יש לקחת מראש בחשבון, מערכת אזעקה אלחוטית  לבית  פרטי הינה בעלת עלויות גדולות יותר  ממערכת אזעקה קווית לבית , וזאת בגלל מרכיביה כגון ה גלאים אותם אנו מתאימים למערכת.
מערכת אזעקה אלחוטית מומלצת במיוחד בבתים פרטים בנויים על מנת לא לפגוע ביופי  ובאסטטיות של הבית בעת ההתקנה .
טכנולוגיה אלחוטית משתמשת במכשירים ,שנמצאים בדרך כלל בשימושו של העולם התעשייתי. טכנולוגיה חדשה זו משולבת עם מחשבים ויוצרת סנסורים חכמים שיכולים להבחין בין עצם זר כגון:בעלי חיים  לבין בני אדם, ועל ידי  כך לאפשר למערכת האזעקה הביתית לתפקד בכל הנסיבות ובכל המקרים. הפשטות שבשימוש במערכות אלה אף מאפשרת ללקוח לתפעל אותם ללא כל תקלה או בעיה ,בפשטות ובאמינות.

שרותים נוספים: טכנאי אזעקות פרדוקס טכנאי אינטרקום פאלווינק מתקין אינטרקום טכנאי אזעקות פימה אינטרקום לבית פרטי טכנאי אזעקות ויסוניק.  כולל אישור תקינות אזעקה לחברת הביטוח סוללה לאזעקה לבית מצבר לאזעקה לבית. קודן לדלת מנעול חשמלי לפתיחת דלת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה