יום חמישי, 30 באפריל 2015

מתקין טכנאי התקנה תיקון אזעקה אינטרקום ומצלמות לבית 0522906771

בס"ד ענק המיגון והתקשורת שירות טכנאי תיקון והתקנה מערכות אזעקה אינטרקום ומצלמות. ברחובות גני תקווה באר יעקב ראשון לציון רמת השרון יבנה גן יבנה גדרה הרצליה קרית אונו שפלה מרכז גוש דן.
ענק המיגון והתקשורת ברישיון משרד המשפטים זוכה לדרוג 9.7 איכות שירות מחיר ומכירת ציוד.


                        1.מערכת אזעקה קווית:מערכת זו פועלת באמצעות כבלים ,בדרך כלל מותקנת בבתים ,שטרם נבנו בשל התשתית המיוחדת לה היא זקוקה.
לפני השלמת הבנייה מתקין טכנאי האזעקה את המערכת האזעקה הקווית  על מנת ,שכבלי המערכת לא יפריעו ויבלטו בבית מכין טכנאי האזעקות עבורם תעלות דרכם יעברו כבלי המערכת ולא יבלטו ולא יפריעו.
לשם כך נדרשת חציבה בקירות הבית  מה ,שגורם לכלוך רב ואבק לכן עדיפות התקנתה של מערכת האזעקה הקווית הוא במהלך בניית הבית.מערכת זו הינה מערכת אזעקה מסורבלת ונדרש זמן רב להרכיבה.
2.מערכת אזעקה אלחוטית:מערכת האזעקה האלחוטית היא אחת ממערכות האזעקה המתקדמות ביותר היום,כשמה כן היא מערכת המופעלת בצורה אלחוטית ואינה מסורבלת הן מבחינת הרכבה והן מבחינת תפעול.
את מערכת האזעקה האלחוטית ניתן להרכיב בכל עת ואינה דורשת הכנת תשתית מראש,חפירות והכנת תעלות,לכן היא מורכבת כיום יותר מאשר מערכת האזעקה הקווית.

עצם היותה אלחוטית אינו פוגם ברמת יעילותה או באיכות שלה היא פועלת ביעילות ובאמינות .
תהליך התקנתה של מערכת האזעקה לבית הינו תהליך המתבצע באופן מסודר על ידי נציג מוסמך מטעם "ענק המיגון והתקשורת " תהליך המתבצע בצורה מסודרת המתחיל בייעוץ ללקוח,שמיעת דרישותיו ובדיקת התאמה של מערכת אזעקה  רלוונטית לבית בהתאם לתנאי הבית  ולצרכי הלקוח ,כמובן תוך כדי התחשבות בתקציב אותו מוכן הלקוח להשקיע על מערכת אזעקה בביתו.
יש לציין שאנו ב"ענק המיגון והתקשורת" מתחייבים למערכות האזעקה האיכותיות ביותר העומדות בתו התקן ,האמינות והיעילות וכן אנו עומדים מאחורי כל תקלה הנגרמת לכם במערכת האזעקה בכל עת ונשמח לעמוד לשרותכם בכל פנייה או שאלה אז מה ההתלבטות פנו עוד היום לענק המיגון והתקשורת והבטיחו את ביטחונכם.
מתן שירות : טכנאי אזעקות לבית, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, באר יעקוב, גדרה, יבנה,גן יבנה גני תקווה קרית אונו שפלה מרכז גוש דן רמת שרון תל אביב. תיקון אינטרקום קודן לדלת קודן לשער תיקון אזעקה אינטרקום לשער טכנאי אזעקות טכנאי אינטרקום. תיקון אינטרקום תיקון אזעקה מתקן טכנאי אינטרקום לשער אינטרקום ביתי אזעקה לבית פרטי.                                                          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה