יום רביעי, 27 במאי 2015

תיקון אינטרקום תיקון אזעקה לבית. טכנאי אזעקות טכנאי אינטרקום.

בס"ד ענק המיגון והתקשורת ברישיון משרד המשפטים דירוג 9.7 אמינות שירות מחיר ומכירה
מערכות אזעקה לבית מערכות אינטרקום לבית  מצלמות אבטחה לבית.

כל מה שעליכם לדעת על תיקון אינטרקום,
האינטרקום הוא מכשיר דמוי טלפון המותקן בדרך כלל על יד הכניסה לבית או למשרד. המכשיר מחובר אל מערכת של לחצנים עם קודן, המותקנת בכניסה לבניין, לשטח הבית הפרטי או למבנה. המגיע אל שטח המבנה או מקיש את קוד הכניסה ופותח את השער או הדלת בכוחות עצמו, או שלוחץ על הלחצן המוביל אל הדירה או המשרד בו הוא מעוניין, ומפעיל את הצלצול בתוך הבית או המשרד. הצלצול מתריע על כך שמישהו הגיע, ומי שמצוי בתוך הדירה או המשרד מרים את השפורפרת, ומנהל שיחה עם העומד בדלת. ברגע שהוא מזהה את האורח הוא יכול לפתוח לו את דלת הכניסה בלחיצת כפתור, ולהכניסו. אמצעי הגנה זה עשוי להתקלקל לאחר שימוש רב, או בעקבות בלאי עם השנים, ואילו אז יש צורך בטכנאי לצורך תיקון אינטרקום הכניסה.


שירותים בענק המיגון מגוון שירותים תיקון קודן לדלת התקנת קודן לדלת טכנאי מערכת אזעקה פימה מערכת אזעקה פרדוקס ומערכת אזעקה ויסוניק.

החלפת סוללה לאזעקה לבית טכנאי אזעקה לבית מצבר לאזעקה סוללות לאזעקה ויסוניק  תיקון אזעקה פימה תיקון אזעקה פרדוקס. 
מנעול חשמלי אינטרקום לשער תיקון אינטרקום בבניין משותף באזורים רחובות נס ציונה הרצליה תל אביב רמת אביב רמת השרון באר יעקב יבנה גן יבנה וגדרה מרכז שפלה גוש דן נשמח לתת שירות טכנאי תיקון מכירה והתקנה.


טכנאי אינטרקום פאלווינטק טכנאי אינטרקום לוגיפון טכנאי אינטרקום פרמקס טכנאי אינטרקום תאדור כולל תיקון אינטרקום בענק המיגון שירות טכנאי מוסמך.






תקלות אפשריות שעלולות להתרחש באינטרקום
התקלות המצריכות תיקון אינטרקום הן רבות ומגוונות, אולם ישנם מספר תקלות מרכזיות שחוזרות על עצמן:

  • במקרה בו השוכן בבית או במשרד שומע את הצלצול, אך האורח אינו שומע את השיחה, יש לבדוק אופציה לתקלה ברמקול בפאנל החיצוני, או מצב בו נקרעו אחד הגידים או יותר.
  • במקרה בו האורח העומד בחוץ שומע את השיחה, אך היושב בבית או במשרד אינו שומע אותו, יתכן ורמקול השפורפרת פגום, או שאחד מהגידים מנותק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה