יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

אינטרקום ביתי, תיקון מתקן אינטרקום, טכנאי אזעקות ואינטרקום,

בס"ד
ענק המיגון והתקשורת: דרוג 9.8 אמינות ושרות ברישיון משרד במשפטים


המדריך המלא לאינטרקום ביתי,
מערכת האינטרקום הסטנדרטית מכילה פנאל של אינטרקום עם מקודד המחובר לשער הכניסה, ומתאם של טלפון אינטרקום בארון התקשורת בתוך הבית או הדירה. מערכת האינטרקום מאפשרת לבצע שיחה עם העומד בדלת או בשער ולהחליט האם לפתוח לו או לא. מערכת אינטרקום ביתי מגיעה בשתי צורות עיקריות:



  • אינטרקום ביתי לבית פרטי: אינטרקום ביתי זה משמש את יושבי הבית לשוחח עם העומדים בשער ולסנן את הנכנסים והיוצאים משטח הבית. אינטרקום זה מורכב מפאנל האינטרקום היושב לצד השער, ומתאם טלפון המצוי בתוך הבית. רבים בוחרים להוסיף לאינטרקום ביתי זה גם מצלמה המאפשרת לצפות באדם העומד בשער, או מקודד, המאפשר להקיש קוד בעת הכניסה לבית.



  • אינטרקום ביתי ברחובות,  מגורים: אינטרקום ביתי זה משמש את בעלי הדירות בבניין לסנן את הנכנסים והיוצאים משטח הבניין. אינטרקום זה מורכב מפאנל של אינטרקום, לרוב עם קודן, המצוי בפתח דלת הכניסה לבניין, ומתאם טלפון המצוי בכל אחת מן הדירות. הכניסה באמצעות אינטרקום ביתי זה מתאפשרת או באמצעות הקשת קוד הכניסה הפותח את הדלת, או באמצעות לחיצה על כפתור המוביל לדירה מבוקשת, אשר יפעיל צלצול ויודיע על בואו של האורח.
שרותים בענק המיגון והתקשורת: תיקון אינטרקום ביתי כולל טכנאי אינטרקום והתקנת אינטרקום ברחובות נס ציונה ראשון לציון באר יעקב שוהם מודיעין רמת השרון הרצליה שפלה מרכז גוש דן. כולל תיקון אזעקות לבית וטכנאי אזעקות שירות החלפת סוללות למערכת אזעקה פימה ויסוניק פרדוקס עורב ועוד מגוון מותגים. התקנת אינטרקום ביתי שפורפרת אינטרקום טכנאי אינטרקום פאלווינטק פרמקס תאדור לוגיפון וידקס ועוד מגוון מותגים נשמח לתת שירות מתקן תיקון וטכנאי מערכות אזעקה ואינטרקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה