יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

קודן לדלת

בס"ד ענק המיגון והתקשורת: ברישיון משרד המשפטים דירוג 9.8 באמינות השירות.

ענק המיגון: שירות אינטרקום קודן לדלת או שער טכנאי תיקון ומכירה מערכות אזעקה ואינטרקום ביתי.

סרטונים של טכנאי אזעקות ואינטרקום בקליק.


קודן לדלת
כיום, בכל נכס, בין אם זה דירה, בית פרטי, משרד או עסק יש דלת הכניסה. דלת הכניסה היא זאת שתמיד תחצוץ בין מה שקורה בפנים. כמובן שבמקרה לדוגמא של עסק, לא מעט אנשים יעברו ויצאו ממנו בדלת הכניסה. לעומת זאת, במקרה של משרדים, בתים ודירות המטרה של הדלת תהיה לחצוץ בין המרחב הפרטי למרחב הציבורי. כל אחד היה רוצה שהדלת שלו תהיה לפחות נעולה כדי למנוע כניסה של גורמים לא רצויים.

הדרך הפשוטה ביותר לשמור על דלת נעולה היא כמובן באמצעות מנעול כזה או אחר. עם זאת, מה קורה אם רוצים להמשיך את השגרה השוטפת ולא כל פעם לנעול ולפתוח מחדש את המנעול? הפתרון הטכנולוגי המתקדם ביותר הינו קודן לדלת, שהינו נוח, פשוט לתפעול ונוח למי שרוצה ומעוניין להחליט מי יוכל להיכנס באופן חופשי (עם אמצעי הגישה) ומי לא.


שירות עבור אינטרקום קודן לדלת אינטרקום מצלמה התקנת אינטרקום ואינטרקום ביתי לשער מגוון מותגים כגון. פאל ווינטק לוגיפון תאדור פרמקס  שירות טכנאי ותיקון אינטרקום ביתי ברחובות, נס ציונה, גדרה, ראשון לציון, יבנה, גן יבנה, שירות טכנאי מערכת אזעקה ויסוניק פימה פרדוקס עורב ועוד מבחר מותגים שירות טכנאי ותיקון מתקן מערכות אזעקה ואינטרקום לבית בקרית אונו, מודיעין, רמת השרון, הרצליה, שוהם מכבים רעות התקנת אינטרקום לדלת או שער כניסה כולל מנעול חשמלי לדלת או שער ואינטרקום קודן לשער אם מצלמה נשמח לשרת אותכם מתקן אינטרקום ואזעקות לבית בעל הסמכות רצויות לטיפול במערכות אזעקה ואינטרקום לבית ובניין.



איך ניתן להתקין קודן לדלת?
אם אתם מעוניינים בהתקנת קודן לדלת, כדאי שתפנו לחברה מתאימה. אנחנו בענק המיגון, נעמיד לרשותכם צוות מקצועי שיעניק לכם ייעוץ ובמידה ותרצו גם התקנה ובמידת הצורך גם תיקון של קודן לדלת. ענק המיגון הנה חברה הפועלת באזור המרכז והדרום, תחת רישיון של משרד המשפטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה